3. místo ve školním kole recitační soutěže

18.02.2014 16:34

V pondělí 17. února 2014 získal 3. místo v 2. kategoii (4. a 5. třídy) školního kola recitační soutěže žák naší třídy Michael Krčmář. Gratulujeme! Fotky jsou ke shlédnutí na stránkách školy.

https://www.stru.hranet.cz/postnuke/index.php?name=News&file=article&sid=2002

Během porad komise zúčastnění žáci soupeřili. Ve středu 19. února o třetí přestávce zodpovědné paní učitelky vyhodnotily vítěze.

V klání básníků vyhrály 1. místo žákyně naší třídy Simona Hertlová a Pavlína Samiecová. Všichni výherci obdrželi věcné ceny.

Vítězná báseň:

Kdysi jsem byl doma sám,

trošku jsem to poplantal.

Rozbil jsem sousedům lampičku

a měl jsem problém za chviličku.

Sousedé zavolali rodičům

a já jsem řekl tu proslulou větu:

Už rodičům nebudu

nikdy dělat ostudu!!!