Noc s Andersenem

09.04.2013 22:49

Mě se nejvíc líbilo, jak jsme vyráběli ptáka Ohniváka. Nejhorší byla noc. Furt se tam bavili.

Moc se mi to líbilo. Ale ze všeho nejvíce, že jsme vyhráli za nejlepšího ptáka Ohniváka. Škoda, že jsme nebyli i v soutěži první. Přesto máme nejlepší cenu.

Nejvíce se mi líbila stezka odvahy, jak jsem šla v úplné tmě sama hledat tři zlaté vlasy děda Vševěda.

Mě se nejvíce líbila soutěž, dále se mi líbila peříčka ptáka Ohniváka a také se mi líbila soutěž o živou a mrtvou vodu, ale nejvíce se mi líbila večeře a jak jsme šli spát.

Bavilo mě, když jsme šli pro tři zlaté vlasy děda Vševěda a když jsme dělali ptáka Ohniváka.

Mě se nejvíce líbilo soutěžení, stezka odvahy, ale vůbec mě nebavila večerka.

Bylo to hezké, ale až na to, že nám kluci na obrázek vylili lepidlo. Stezka odvahy byla lehká a královská večeře velice dobrá.